Annons:
Etiketterallmäntfrågor
Läst 1150 ggr
[JeanetteK]
9/20/15, 12:11 PM

Vad inspirerar er?

Vad får er att längta efter att starta nya projekt? Jag älskar att sitta och titta här inne på fina saker ni gör, på pinterest och liknande ställen. En annan sak som inspirerar mig är mina djur. ❤️För fyra år sen flyttade vi från Stockholm till Skåne och ett liv på landet. Den förändring jag då gjorde och att leva närmare "det ursprungliga" ger mig oändligt mycket inspiration. 

Här är en liten film på några av djuren från igår morse.

Annons:
Tjeja
9/20/15, 12:26 PM
#1

Vad mysig film på välmående djur! ♡ Inspirerad blir jag lätt av mycket, nästan vad som helst kan inspirera till kreativt skapande idéer för mig. Men för att få tummen ur och faktiskt pröva mina ideer behöver jag oftast mer än inspiration. Typ material tillgängligt och någon som "puttar igång" mig. Måste jag ensam börja med att förskaffa material tar det of4ast stopp redan där annars.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[Ruffsetuss]
9/20/15, 12:41 PM
#2

Vilka små sötnosar 😉 huvudet fullt av idéer och inspirerad blir jag av det som finns runt omkring mig . Men det är värre med orken , har batteriet på laddning nu för att orka genomföra en makeover av mitt soffbord . Ska målas vitt och sedan Decupage med bilder ur en gammal Flora på bordsskivan.

Upp till toppen
Annons: