Annons:
Etiketterallmäntfrågor
Läst 723 ggr
[JeanetteK]
2015-07-06 12:11

Vad har du för sommarplaner?

Har du något hantverksprojekt igång nu i värmen? 

Jag gör inte särskilt mycket för tillfället. Småpillar lite här och där. Har inte riktigt ork och energi till allt jag vill. 🙂

Jag åker till mamma och Gotland nu i eftermiddag och är där till torsdag. Har packat ner en virkning, lite ritgrejer och ett gäng korsord.

Annons:
VildaVittra
2015-07-06 15:13
#1

Jag försöker ta mig igenom högen med ufon som bildades när jag sorterade kaoset här hemma, förut låg de utspridda och syntes inte hur många de faktiskt var. 😮

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Lovisaan]
2015-07-07 15:40
#2

Det är nog såå allt för mycket annat som ska göras så projekten får bli senare på höstkanten.

Vizzla
2015-07-08 19:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#3

Vi fick färdigt vårt matsalsbord för 8 personer under semestern. Återbrukade gamla bärdor vi hittade bakom svärfars boda, ca 50 år gamla men i gott skick. Betsen heter silver och jag tycker det blev jättefint till slut. Ytan är av miljövänlig hårdvax som är giftfritt och ofarligt.

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

Imasy
2015-07-08 20:47
#4

Jag har faktiskt anmält mig till min första hantverksmarknad till jul, både spännande och nervöst. Så jag ska väl pyssla med lite grejor att ta med mig :-)

[JeanetteK]
2015-07-09 16:59
#5

#3 Men så fint det blev! Kanon ju med ett stort härligt bord. Fina bordsprydnader också! 😎

#4 Men grattis! Åh vad spännande, du måste berätta hur det går för dig!

Imasy
2015-07-09 20:59
#6

#3

Jättefint bord, kan du göra ett åt mig också? ;D

#5

Ja det ska bli spännande. Måste dock bestämma mig i början av nov om jag ska vara med eller ej. Får se hur mycket jag får ihop helt enkelt.

Annons:
Vizzla
2015-07-11 11:51
#7

Haha tackar! Tagit nästan en vecka (heltid) att göra, mycket att slipa men blev jättenöjd. :)

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

[JeanetteK]
2015-07-25 17:21
#8

Just nu är jag i en sån där hopplös period att idéerna skuttar runt i huvudet och jag vill testa allt samtidigt. Allt eller inget. 🤦‍♂️

Upp till toppen
Annons: