Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1228 ggr
[JeanetteK]
3/10/15, 10:04 AM

Mitt nya arbetsrum

Jag måste få skryta lite nu när jag flyttat upp en våning och nästan kommit i ordning i mitt nya arbetsrum.

Mitt pysselbord

Mitt skrivbord och bokhylla

Pysselhylla och soffa

Min utsikt ut över åkern

Hur ser det ut där ni pysslar/arbetar?

Annons:
JMW
3/10/15, 1:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Vad fint du har det Jeanette!

Mitt rum ser för jäkligt ut. Alltid stökigt. Som ni kan se….

Pialinn
3/10/15, 1:44 PM
#2

Det blev fint. Allt på ett ställe.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Niwa
3/10/15, 5:18 PM
#3

vad fint du fick det Jeanette👍
skulle bli överlycklig med ett helt rum till mina hobbies/arbetsrum , gläds mer er som har det 🙂

Hälsa gärna på mig på Facebook.

[Lovisaan]
3/10/15, 5:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ja, verkligen fint ni har det!🙂
En annan får hålla till i sin enkla hörna,men det fungerar också.

[JeanetteK]
3/10/15, 5:57 PM
#5

#1 Men åh har du en kakelugn! 😍Så fin! Jag tycker ditt rum ser mysigt ut! 

#2 Tack! Känner du igen det utan vävstolen?

#3 Ja det är faktiskt underbart. Min käre make tycker också att det är bra för det hindrar mig från att sprida ut mig i hela huset. 😂

#4 Tack ska du ha! Jag gillar din hörna. ❤️

JMW
3/10/15, 6:09 PM
#6

#4 En mysig hörna ju! 👍

#5 Jo, det där är en av tre kakelugnar vi har i huset. När det är som värst på vintern så brukar jag elda i den för rummet ligger annars på runt 13-14 grader.

Annons:
[JeanetteK]
3/10/15, 6:13 PM
#7

#6 Så avundsjuk jag blir, jag äääälskar kakelugnar! Det låter jättemysigt att elda i sitt rum och sitta och pyssla framför brasan! Jag har suttit och kikat på dina bilder och är lite nyfiken på vad du har liggande på ditt blå underlägg på ditt ena bord. Det ser ut som att det är tyg. 🙂

Niwa
3/10/15, 6:14 PM
#8

#4  det var ju en mysig hörna .

#1  vad mysigt att sitta och skapa med kakelugnen i gång och lyssna på eldens sprakande. kanske inte på sommaren dock 😃

Hälsa gärna på mig på Facebook.

[Lovisaan]
3/10/15, 6:21 PM
#9

#1 Härligt rum med kakelugnen du!😍

JMW
3/10/15, 6:59 PM
#10

#7 Jo, det är en bit jeanstyg och ett sammetsträd (fast min platta ligger ovanpå). Typ. Det är glittertryck på sammet i form av ett träd. Jag har zigzagat fast det på tyget idag. Blir en väska så småningom.

[JeanetteK]
3/10/15, 9:22 PM
#11

#10 Låter jättefint! Glöm inte att visa sen. ;)

JMW
3/10/15, 10:33 PM
#12

#11 Absolut!

Imasy
3/13/15, 9:10 PM
#13

Vad fint ni har det :)

Själv har jag, i brist på plats, stuvat in mig i tvättstugan och det tillhörande kallförrådet som sitter där i anslutning. Inte speciellt vackert om jag får säga så, men ändå en liiiiten hörna där man får va ifred :)

Annons:
[chiffong]
3/13/15, 10:05 PM
#14

Härligt med ett eget arbetsrum!! Jag blir avundsjuk. Jag skulle vilja ha ett rum med stort sy-/arbetsbord. Inte för att jag syr särskilt mycket men jag kanske skulle göra det oftare om jag kunde ha symaskinen framme och slippa dra fram den varje gång. Sen skulle jag vilja ha en skön fåtölj med bra lampa bredvid, där jag kunde sitta och virka. Typ. Och så hyllor för alla mina garner… 🙂

[JeanetteK]
3/15/15, 11:10 AM
#15

#13 Även en liten hörna är mycket värt! ❤️

#14 Ja det här med att slippa städa undan allt hela tiden gör ju att man lättare sätter sig och syr. Det är mycket värdefullt tycker jag. Jag sitter ofta här uppe i min lilla soffa och virkar, men jag sitter ofta nere vid tvn också och virkar/broderar så jag har en korg med pyssel där också. 🙂Jag förstår att du behöver hyllor till dina garner! Såg din samling inne på virkning.ifokus. 😉

Upp till toppen
Annons: