Annons:
Etiketterläderpälsskinn
Läst 1284 ggr
Cochon
2015-02-08 21:46

Läderrem/snöre

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som vet var man kan få tag i ett nytt skosnöre? Min kanin har roat sig med att gnaga itu det… 

Det är sånt lädersnöre (rem?).

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
VildaVittra
2015-02-08 21:51
#1

Borde inte du ta ett snack med din kanin om vikten av arttypisk föda? 😎

Om du inte har någon skomakare i staden där du bor, så har slöjddetaljer läderremmar. http://www.slojd-detaljer.se/sok?query=l%C3%A4derrem

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cochon
2015-02-08 21:57
#2

#1 Hahaha, har försökt men hon lyssnar inte riktigt, du vet… tonåringar. 😉

Det är tyvärr inga runda remmar jag söker, utan dem där fyrkantiga som är "behandlade" endast på två sidor. Men ska kolla med skomakaren i sta'n! ☝️

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

VildaVittra
2015-02-08 22:03
#3

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cochon
2015-02-08 22:06
#4

#3 Oj, kollade inte ens på den eftersom den var svart, men såg nu att man kunde välja färg. 🤐Tack så mycket! 😃

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[JeanetteK]
2015-02-09 08:31
#5

Vilken busig kanin. 🙂Vääääldigt snygga skor! 😍

Cochon
2015-02-09 08:51
#6

#5 Hehe, ja, hon är ett riktigt litet busfrö. Och tack tack, gillar dem också skarpt, men himla glad över att det endast var skosnörena hon fick tag i! 😛

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Upp till toppen
Annons: