Annons:
Etiketttextilhantverk
Läst 684 ggr
VildaVittra
1/21/17, 2:17 PM

Söker mönster från Allt om handarbete

I något nummer under 80-talet eller början av 90-talet, så fanns det ett mönster på en naturvit flätstickad tröja. Den hade något av en polotröjehals och om jag inte minns fel fanns det knappar på halsen. Jag har även för mig att tröjan var på framsidan av tidningen.

Är det någon som har de gamla tidningarna och kan kika efter mönstret åt mig, så vore jag enormt tacksam?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Sjuttan
1/28/17, 2:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Kan det vara den här?

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

VildaVittra
1/28/17, 2:33 PM
#2

Tyvärr inte, kragen var högre.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Sjuttan
1/28/17, 6:29 PM
#3

Synd! Har gått igenom alla de tidningar jag har kvar och där finns inget annat som passar in. Hoppas det dyker upp någon annan som kan hjälpa dig. Lycka till! Aa.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

VildaVittra
1/28/17, 6:38 PM
#4

Tack för hjälpen i alla fall. Det är så typiskt när man vill ha ett specifikt mönster och man inte hittar det, tidningarna är ju för gamla för att få tag på på biblioteket dessutom. .

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

SusannAlg
1/30/17, 8:02 AM
#5

Har många av dom tidningarna i mina gömmor…. ska kolla om jag hittar någon sådan tröja 😉 Hoppas den är på framsidan, för jag hinner inte titta igenom alla….

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

SusannAlg
1/30/17, 10:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Denna är den enda jag hittade…. å då har jag kollat igenom hela 80-talet och 90-talet….

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Annons:
SusannAlg
1/30/17, 10:47 AM
#7

Finns ingen med knappar…. iallafall inte på framsidorna.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

VildaVittra
1/30/17, 10:56 AM
#8

Tyvärr inte den heller, så då vet jag att den alltså inte var på framsidan.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

SusannAlg
1/30/17, 4:37 PM
#9

Synd att du inte vet exakt vilket år.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Upp till toppen
Annons: