Annons:
Etiketterallmäntfrågor
Läst 828 ggr
Kakan87
3/28/16, 3:26 PM

födelsedagspresent till 32åring?

Någon som vet något mönster eller annat som skulle fungera som födelsedagspresent till en 32åring? Hon gillar inte saker som är för söta eller med för många kruseduller.

Annons:
Gunlog
3/28/16, 10:20 PM
#1

Det beror helt på vad hon har för intressen.

Är det planerat att du ska tillverka något själv, eller hur har du tänkt? Jag menar om du tänkt beställa något av någon som tillverkar eller om du tänkt göra det själv.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Kakan87
3/29/16, 9:39 AM
#2

Hej igen! Tänkte tillverka något själv. Hon gillar att resa, shoppa och umgås m.m. Det är så svårt. Någon som har idéer?

Gunlog
3/29/16, 10:09 AM
#3

Sy/virka några grytlappar.

Gör en välkomststen till yttertrappan om hon bor i villa/radhus, eller en välkomstskylt att hänga på ytterdörren.

Jag ska tänka till lite mer… Ibland vaknar geniknölarna, om jag har tur. Hihi!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Sindri
4/9/16, 10:56 PM
#4

Jag reser mycket och nåt av det bästa jag fixat till packningen är fodral att packa småkläder i som strumpor, trosor, bh etc. Sånt som lätt gömmer sig i ett mörkt hörn i resväskan. Speciellt bra om man är på resande fot och använder resväskan som "byrå".

Bara att hitta små fina tygbitar, vika ihop, sy i blixtlås i ena långsidan och sen sy ihop tre sidor. En för strumpor, en för trosor, en för bh eller annat smått och gott.

Kanske ett större fodral för smutstvätt? En annan bra sak är ett fodral där du kan lägga i små saker som kan vara bra att ha; ett litet sykit, säkerhetsnålar, tändstickor, minificklampa, förstoringsspegel med sugkoppar, lösa hängare till handdukar etc.
Gärna med ett kort med innehåll i också så man inte glömmer kvar nåt när man packar.

Kakan87
4/11/16, 10:01 AM
#5

Tack ska ni ha för era tips :)

Upp till toppen
Annons: