Annons:
Etiketttextilhantverk
Läst 907 ggr
VildaVittra
4/23/15, 8:42 AM

Vliseline med varubrev

Vet någon vart man kan köpa vliseline (gärna 250) online där dom inte packar i ett paket, istället för att skicka den lilla biten jag ska ha i ett kuvert?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
[JeanetteK]
4/23/15, 4:55 PM
#1

Nej tyvärr inte. Jag tror att jag handlade härifrån en gång, men inte kan jag minnas hur jag fick det hemskickat tyvärr. Kanske du kan ringa kundtjänst och fråga?

VildaVittra
4/23/15, 4:59 PM
#2

#1 Där måste man handla för typ 250 kr. Ibland är det trist att bo på landsbygden utan affärer, men bara ibland. 😕

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[JeanetteK]
4/23/15, 5:00 PM
#3

Ah okej, ja jag köpte nog det i samband med något annat. Hur mycket behöver du?? Kan rota i min röra.

VildaVittra
4/23/15, 5:03 PM
#4

#3 Jag behöver typ 4 bitar som är 25x20 cm. Det är till mina första damasker som jag behöver stadga tyget på.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[JeanetteK]
4/23/15, 5:05 PM
#5

#4 Jag rotar och återkommer! 🙂

VildaVittra
4/23/15, 5:13 PM
#6

❤️

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
[JeanetteK]
4/23/15, 5:28 PM
#7

Äsch tyvärr har jag bara små ynka tunna remsor kvar… 😕 Räcker inte ens till en krage.

Kanske någon annan har här inne??

VildaVittra
4/23/15, 5:37 PM
#8

Synd, men tack ändå. I värsta fall år jag vänta till mina kaffepengar kommit in på kontot, kan bara inte fortsätta mitt projekt innan jag har vliselinet.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

JMW
4/23/15, 6:25 PM
#9

Jag har mellanlägg men det är inte så speciellt tjockt. Det är mer för kragar i blusar och liknande men om du vill så skickar jag dig en bit. Det går väl att stryka på dubbelt i värsta fall.

VildaVittra
4/23/15, 6:27 PM
#10

#9 Åhh tack. Pmar.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: