Annons:
Etikettövrig-slöjd
Läst 1671 ggr
Imasy
2015-02-24 20:39

Varp till löpare

Jag såg en gång när jag surfade runt att man kunde köpa en färdig varpfläta för löpare, där "randningen" redan var färdig i varpen. Nu kan jag naturligtvis inte hitta den sidan igen, och jag har kollat hos både vävbutiken och borgs vävgarner där jag handlat förut, men hittar ingenting. Hittar bara varp för mattor, eller så kan jag helt enkelt inte leta.

Någon som har koll på vart man kan hitta denna löparvarp någonstans?

Annons:
VildaVittra
2015-02-24 20:45
#1

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Imasy
2015-02-24 20:59
#2

Jag var in och kollade där också, men det var inte riktigt vad jag letade efter. Och den sidan jag vqr in på såg annorlunda ut vad jag vill minnas.

Pialinn
2015-02-25 12:16
#3

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Imasy
2015-07-08 15:04
#4

Är det någon som vet någon butik från typ England/Usa där man kan beställa varp ifrån? Är det någon som vet var "matt/löparvarp" heter på engelska? Jag finner nämligen allt möjligt orelevant på mina sökningar 😃

Har hittat lite här på hemmaplan men det är svårt att få se hur varpen ser ut och sedan så är det ganska dyrt.

VildaVittra
2015-07-08 15:24
#5

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Pialinn
2015-07-08 16:52
#6

Om du har tillgång till en del veckotidningar så kan du ha turen att hitta nåt bland annonserna i slutet av tidningen.  Hemmets Veckotidning, Allas o andra.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
Upp till toppen
Annons: